Nyårslöfte & Ordmolnstavla

Ja, jag brukar inte vara så mycket för nyårslöften, men i år har vi ett gemensamt, att äta mer FISK! Därför samlar ja nu på mig fiskrecept lite här & var, & helst med något annat än lax =) I jul fick vi planksteksplankor, underlägg och brännare som jag var sugen på att testa ikväll. Resultatet blev laxplanka, och faktiskt så blev det jättegott och kändes som en riktig restaurangmåltid!

Så här blev resultatet....


På många bloggar kan man läsa om "ordmolnstavlor", bla här. Självklart var jag, nyfiken som jag är, tvungen att testa jag med.

Resultatet blev så här....

I morgon är det tillbaks i vardagen igen, jag skulle gärna varit ledig veckan ut, vi har haft det så roligt i jul & nyår! Men i morgon ska jag i allafall träffa mina nya kollegor, i februari byter jag tjänst, det ska iallafall bli jättekul!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0