Dopinbjudan

I helgen pysslade jag ihop dopinbjudningar til lilla Filippa som ska döpas. De är gjorda av skimrande papper lite tjockare, tror de är från Inkido säljs i A4. Texten inuti är utskriven direkt på kortet i cerise färg. På framsidan har jag embossat "Inbjudan till dop". Tror stämpeln kommer från My cards, typsnittet är ju min favorit också, kanske syns härinne, "Scriptina" heter det. Ceriset papper är fäst bakom för en inramning. Blommor kommer från Hobbyhärvan i Västervik, likaså det prickiga organzabandet. I hörnet är det fäst en charm från Landstoken i form av en krona det står princess på.

Är DU intresserad av att beställa dopinbjudningar, maila mig!

Ikväll blir det lite fler kort, flera beställningar på G, jag hade verkligen behövt vara med på träffen i helgen som var! Men det får bli nästa gång, har iallafall shoppat lite nya stämplar, i form av olika kronor, tror jag fått dille på kronor =)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hej!

Det där kortet känner jag igen, fick ett sånt hem i brevlådan idag! :) Vad duktig du är!

Kramar

2009-01-22 @ 22:48:04
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Mia

Hittar inte din mailadress. Men jag är skulle vilja beställa dopinbjudningar av dig, vi har väll ca.35-40 gäster att bjuda. Kortet här över var skit snyggt, dock har vi en son, så grönt vill vi ha.

Vad skulle de kosta att beställa?

Mvh Mia

2009-07-19 @ 22:35:34
URL: http://www.miiaar.devote.se
Postat av: Erica

Hejsan!

Gud va snyggt gjort!

Vad skulle det kosta att beställa 15 såna kort?

Erica

2009-09-03 @ 10:24:21
Postat av: Ann-Sofie

Hejsan!

Vi har fått en liten prinsessa och jag tyckte ovanstående inbjudan var jättefin. Vad skulle det kosta och beställa 32st sådana kort? tacksam för svar snarast!

Mvh Ann-Sofie

2009-09-12 @ 08:09:05
Postat av: Madelene

Hejsan!



Jag skulle gärna vilja beställa 7 st dopkort som på bilden ovan, fast till pojke. Så blått eller grönt. Vad skulle det kosta? Hör gärna av dig.

Mvh Madelene

2010-01-08 @ 08:15:28
Postat av: Anna

Hej!

Jättefint kort! Vi ska inte ha dop utan barnvälkomnande för vår son. Hur mycket skulle det kosta för 13st "blåa"?



Hälsningar Anna

2011-02-07 @ 21:41:07
Postat av: Amanda

Hej,

Va fina kort!

Undrar vad du skulle ta för 35st sådanna?=)



Mvh/Amanda

2011-03-03 @ 20:52:28
Postat av: Jenny bergström

Hej!!! Jättefina kort....undrar hur mycket det skulle kosta att beställa 13 st????

2012-04-18 @ 22:04:24
Postat av: Malin

Hej

Jättefina dopkort! Jag skulle vara intresserad av 30 lila och 30 turkosa går det att ordna och vad skulle det kosta?Tack på förhand!

2012-06-26 @ 21:12:28
Postat av: Madeleine


Hej!

Vilka fina dopkort! Vad skulle 16 st sådana kosta? Finns möjlighet att göra en beställning?

Hälsningar Madeleine

2013-09-02 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0