11 februari

.... då flyttar vi in! Såå underbart, kan knappt tro det är sant! Just nu är allt så himla spännande, kul att se vad de gör med huset varje dag, igår kom våran svarta ytterdörr, alldeles snart ska vi ta en promenad ner o kika (med ficklampa får det väl bli =)

I morgon blir det en tur till Kalmar och IKEA, Bauhaus & Media Markt (ni som trodde media markt är en kedja och kan skicka varor mellan butiker trodde fel =/ )

Mitt i allt så får jag i allafall till lite kort, tro det eller ej =) Beställningar trillar in o jag kan ju inte säga nej, har ju längtat efter att få använda mitt giraffpapper till barnkort, och att få göra Valentine-kort hur länge som helst ju! Men snart så plockas grejerna ner och planerna på hur det nya scraprummet ska se ut är redan igång, de tankarna delar jag med mig av någon annan gång =)







Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad spännande det ska bli och höra om dina planer inför scraprummet!!! :)



Finfina kort!



2009-01-24 @ 20:50:02
Postat av: Minna

Hej Malin! Jag tycker du gör fantastiska kort! Själv är jag nybörjare och håller på att treva mig fram i den djungel som kallas scrapbooking:) Kan du inte visa processen, hur du går tillväga när du gör ett kort och kanske ge lite tips?



Ha det fint!

2009-01-30 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0