Små söta clearstamps...

...hittade jag hos Helena idag på Landstoken! Älskar dessa små förpackningarna med små gulliga stämplar, de är i perfekt storlek för kort och inte så dyra. Känns nästan som o köpa smågodis =) Köpte några med Valentine-tema, därför tänkte jag göra lite valentinekort ikväll, och lite grattiskort med fjärilstema (!) då jag hittade två helt underbara papper. Kika in här lite senare idag eller i morgon så får ni se själva =)

Ikväll måste det hinnas med Bygglov också, de ska bygga uteplats ikväll, kan ju vara kul att få lite tips till sommaren! Vore oxå bra om jag kunde hinna med Paulo Robertos träningskvart , jo, jag har köpt hans bok "Träna en kvart om dagen med Paulo Roberto" Visserligen borde den heta "Träna 40 min om dagen med Paulo Roberto" för ska man hinna programmet på en kvart får man ha ett jädrans tempo, haha! Men övningarna är kul & känns bra i allafall. Särskilt när vi kör båda två här hemma, då kan vi skratta lite åt varandra =)



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hjälp vad söta!

Måste nog åka till Växjö snart, hihi.

2009-02-17 @ 22:24:30
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0