Förvaring & rosa Cult design

Förvaring är A och O tycker jag, särskilt bland scrapgrejerna, annars blir det helt ohållbart i längden med alla smågrejer. Jag har varit ganska slarvig med mina omonterade stämplar, både på att tvätta och förvara dem. Men nu är jag klar med mitt lilla förvaringsprojekt, 45 cd-fodral och lamineringsplast gick det åt, men de blev bra! Jag har stämplat upp alla stämplar på 11x11 cm papper, sedan laminerat dem 12x12 cm. Cd-fodralen är rensade från den svarta plasten som håller cd:n på plats. Det laminerade pappret sätts i fönstret, stämplarna fästs på baksidan. Jag har sett många varianter på förvaring av omonterade stämplar, men detta tycker jag slår allt! Jättesmidigt och lätt & snyggt att förvara i cd-kartonger.



De rosa Cult-krukorna hittade hem till mig igår, verkligen jättefin rosa färg på dem! På Söders blommor där jag inhandlade dem hade de ett helt underbart skyltbord med rosa, svart & vitt. Och mitt på bordet stod denna helt underbara vasen i precis samma rosa. Jag var tvungen att slå till!





Jag skulle gärna byta diskmedel & tvålpumpen till svart till det nya köket, men känns lite onödigt att köpa nytt när det vita inte är något fel på. Så jag bytte mot en längre svart platta och köpte till ett ställ för diskborsten. Det blev en bra förändring tycker jag.

Före                                                                                              

 

Efter



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag säger bara Cult <3

Jag har suktat efter diskmedelspumpen i lime, och vi fick den i inflyttningspresent nu :) Lovely! Så måste köpa bricka, tvål och diskborstsställ ;)



Vilken smart förvaring! :) Bra att bara kunna bläddra bland skivorna, smidigt!

2009-02-17 @ 22:23:10
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0