Ser du stjärnan i det blå, allt du önskar kan du få....

eller inte kanske? Men visst är det härligt att önska sig och så här till jul får man ju önska sig..... Just nu önskar jag mig en väldig massa grejer, dessa roliga prylar har jag spanat in i det sista....

(www.electrolux.se)
Electrolux ergorapido special edition i högblank vit är den snyggast sladdlösa dammsugaren jag sett! Och faktum är att min dustbuster som härstammar från studentlyan behöver pensionera sig!

Diamonds are a girl's best friend - nåja, men fina silversmycken kan man aldrig få för många av, på http://www.designonline.se hittade jag dessa fina smycken från Edblad & co. Till vänster ses armbandet polstjärna och till höger ringen Saturnus. Jag skulle inte tacka nej till dessa!

steel polstjarna 221  steel saturnus 221 (www.edbladco.com)


På Bolagret hittade jag schyssta barstolar till schysst pris! Vi har tänkt att låta bänkskivan gå ut på ena långsidan av köksön och ställa barstolar där, dessa kan jag tänka mig! Ser sköna ut.

(www.bolagret.se)

På Svenssons i Lammhult spanade jag och mamma in denna fina vedkorgen, kanonsnygg och bärvänlig konstatera vi! Korgen heter Kanto och kommer från Artek.

Förstora bilden(www.svenssons.se)


Se hur mycket regn det kommer och titta på fåglarna på vintern när de äter utanför fönstret blir ju såå mycket roligare med dessa prylar från Eva Solo!

Förstora bilden  Förstora bilden(www.evasolo.se)


Ja listan kan bli lång..... vi fortsätter en annan dag! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0