Önskar det fanns fler timmar....

på ett dygn så man hann med att pyssla lite mer! Men jag har i allafall gjort lite julkort i veckan! Idag har det varit för fint väder för att sitta inne! Vi tog en långpromenad i eftermiddags för att titta på ett likadant hus som vi har valt som de rest i förra veckan! Alltid kul att se, fast man sett så många redan =) De har nu markerat ut tomten så man ser storleken lättare, det händer något nytt varje dag nere på området, hus ploppar upp som svampar! Hos oss händer inte så mycket just nu, men snart ska vi välja kakel & klinker till badrummet, och det finns så mycket att välja på! Vi har i allafall bestämt oss för ett golv i skiffer (nästan svart med lite blänk i) och vitt blankt kakel på väggarna. Sen storlek på plattorna och mosaik i duschen och golvklinker som går upp på väggen är saker vi grunnar på nu!

Jaja, det var lite om huset oxå =) Här kommer två julkort jag gjort i veckan. Min nallestämpel med snögubbe från Stämpelboden hade kommit hem hos Landstoken igen, så den och god jul stjärnan inhandlade jag i veckan. Stämplarna från Forma Hantverk har även de kommit, så nu blir det att göra julklappsetiketter med nya stämpeln "får ej öppnas...."

Har ikväll gjort ett kort där jag embossade stämpeln med nallen och snögubben, det blev fint det med! Men det kortet kommer någon annan dag, nu är det ju så mörkt o fota!

Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0