En kul nyhet....


Kan ni gissa vem som blev veckans bloggjaktsvinnare hos Stämpelboden? Jo JAG, haha, gud så kul! Jag får tacka så mycket för utmärkelsen! Såg att de minsann varit här och spanat =) Kul tävling de har ordnat! Jag har hittat många nya bloggar att kika in i bara genom att titta på kommentarerna till bloggjaktsinläggen. Nu har även Stämpelbodens STORA jultävling startat, jag klurar om jag ska komma på något att bidra med, för mer info läs här

Några nya kort har jag inte att visa idag, en hel bibba med kort har lämnats till mamma i helgen för försäljning. Julkortsfabriken fortsätter dock ett tag till, men det hade inte varit fel med lite fler timmar. Denna veckan blir det lite husbestyr också, snart ska vi välja kakel & klinker, vi har även börjat att fundera på fondtapeter.

Denna är jag lite sugen på att ha i hallen, den heter moment art och kommer från BoråsTapeter. Kommer sitta som på bilden nedan på väggen med trappen. Tror den kan bli snygg till vår svarta ytterdörr, likadan som den på bilden.

(Bilden lånad från Anebyhus)



I helgen var vi på shoppingtur till Linköping och då fick det även bli ett besök på Ikea. Där hittade jag minijulgranskulor, ca 1 cm stora, dessa kommer bli kanon att sätta på julklappar o andra grejer som jag har planer på. Från tidningen Allt om MAT inväntar jag ett recept på pepparkaksskorpor, snittade som biscotti. Dessa tänkte jag lägga i IKEA:s 19 kronors vas och sätta ett fint band och en julgranskula på! Jag utlovar bild när de väl är klara =)

Nähä, dax att ta tag i hemmets sysslor ett tag tror jag!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis till RAKet !!!

Du undrade vad jag hade köpt snögubbestämpel den har jag köpt hos Magdas den heter Snowman with Birdhouse //Hälsningar Anneli

2008-11-09 @ 22:20:36
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: ingelapling

Hej Malin!

Är här på besök, läste att du hade trevliga bordskamrater på träffen. Hi,hi kan bara säga detsamma. Åhhh, så mycket fint du gör. Jag blir lite avundsjuk, de där popup-korten verkar lite roliga att göra. Du får visa mig. De är ju så otroligt fina. Du är jätteduktig! :)) Hoppas att vi kan ses snart? Vad sägs om den 13-14 dec? du kan väl höra av dig!

Kram Ingela

2008-11-20 @ 11:03:10
URL: http://www.nogg.se/ingelapling
Postat av: ingelapling

Ja, va roligt. Då sätter jag upp dig, att du kommer. Ska försöka få ta på Therese också, eller kanske du pratar med henne?

Jag pysslar, pysslar, och pysslar för fullt nu, ska stå på muséet nästa helg! Håll tummarna för mig idessa snåltider. :))

Kram

Ingela

2008-11-22 @ 08:29:27
URL: http://www.nogg.se/ingelapling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0