Tack tack!

Tack så mycket för alla fina kommentarer i min blogg! Jättekul, ska kika tillbaka hos er också i påskhelgen, alltid roligt med nya bloggar att hitta till!

Här kommer en bild på ett påskägg jag fick för mig att scrappa igårkväll, de motiven som är ursprungligen är himla fula egentligen, bara att jag inte tänkt på det förut. Eftersom jag vet att min syster gillar rosa, precis som jag fick det bli rosa, halva i allafall, klockan blev för mycket att det fick bli målat nedtill, gick snabbare! Locket har jag limmat dit rivna remsor av papper jag fått av mormor för längesen, det var mjukt o bra, jag målade med vanligt tapetklister och fäste pappret överlappande. Underdelen målade jag med vanlig akrylfärg två lager, den täckte de starka färgerna utmärkt. Sen inkidos glad påsk-stämpel, Anna utstansat i cuttlebugen, lite liquid pearl, band från stämpelstudion och en rosa boll från en gammal toffel fick bli till dekoration.... jag hoppas hon gillar det =)

image130

image131

Påsen med ägg blev till en enkel dekoration i en pelargon till mamma  & pappa i påsk =)

image132

GLAD PÅSK !

Malin

Kommentarer
Postat av: Tina

Du milde tid vilket vackert påskägg!

2008-03-20 @ 21:19:30
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0