I väntan på installation av scannern.....

tänkte jag bara skriva några rader.... ny laptop har jag nu och har inte fått tummen ur att installera scannern ännu.... Annars har det  tillverkats påskkort i mängder här nu, mest små kort till blommor o påskpresenter som jag fått på beställning. Här kommer några foton, dock lite mörka...

image123

Som ni ser har jag fastnat för Inkidos påskstämpel =) den andra jag har är så tråkig!

image124

Nu ser jag fram emot helgen då det blir scrapmässa i lilla Sävsjö, är ju inte så långt härifrån så jag och Therese har bestämt oss för att ta en tur! Ska bli superkul, förutom för plånboken =/ Ser fram emot flera roliga stämplar jag tänkte lägga vantarna på som jag spanat in hos Stämpelstudion =)

Just nu önskar jag bara lite mer tiiid.... men vem gör inte det! Ikväll var det möte med båtklubben, över 2 timmar!!! Bara prat om sjösättning med kran, vi som inte ens behöver kran!! Hade kunnat bli några kort gjorda på de timmarna =)

Ha en fortsatt god kväll och vecka, snart e det helg & Sävsjö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0