God kväll

Igår kom min efterlängtade ovala grattis-stämpel från inkido, plus ett jättefint band jag glömt att jag beställt från stämpelstudion =) Och idag kom min lilla vinst från Forma Hantverk, hade turen att få ett lottat pris i deras tävling "härliga färger", och kan ni tänka er, det var deras nya fina fjäril, och lila filtband. Fjärilen har jag gärna velat ha, så jag blev superglad! Kunde inte hålla mig från att testa den ikväll, blev ett påskkort i sin enkla mening.

image125

Till helgen bär det av till Scrapexpo i Sävsjö, och jag skulle gäärna åka till Stämpel & scrapmässan i Göteborg 29-30 mars.. också.  Såg att http://cissi74.blogg.se hade utlottning av biljetter i sin blogg, så varför inte ta chansen... vill du oxå göra det, gör ett besök i hennes blogg =) För mer info om mässan kolla in www.stampelochscrapmassan.se

Maaalingirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0