Veckans kort

Efter en stressig kortvecka är scraprummet helt upp och nervänt nu, därför vankas det storstädning av det ikväll faktiskt! Bjuder här på några kort från veckan. I helgen var jag i Göteborg och passade då på att besöka format papper, har inte varit där förut, och jag måste säga att jag inte blev sååå väldigt imponerad, mest pga personalens nonchalans.... i en liten butik tycker jag det hör till att man hälsar i allafall =) Men men, jag fick lite handlat i allafall, bla en rachelle anne miller stämpel "lily & milo clear stamp" jättesöt. Sen ett minialbum i silver o vitt, som ska scrappas med kort från vår förlovning =) i fredags. Ska bara se hur jag lättast kan framkalla svart vita foton, tror inte min färgskrivare grejar det med färgpatron.... men ja vet inte än, kanske!

Nä, städning var det nu, och sen ska jag nog knåpa ihop något till Allt om scrap's bloggparty, en skiss från http://leamon.blogg.se


skiss från http://leamon.blogg.se/



Ha en trevlig helg! För mig blir det Lammhult, smörgåstårta, fotboll, fest och husvisning, en förhoppningsvis kul helg!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0