Kryddetiketter och beställningskort

Dagarna går fort och jag har många kortbeställningar att göra färdigt, i helgen blev det lite gjort hos Helena på Landstoken iallafall. Tack Helena för den lilla miniträffen! jag har också fått klart mina etiketter till trädgårdslandet, laminerade och på sin plats ser de ut så här. Hållarna är köpta på Inspiration.

image161



Här kommer ett par av de kort jag knåpat ihop sista tiden....

image166

image168

image170

image172

Jag har också gjort tackkort till mormor, efter hennes 75-årsdag. 14 st blev det i lila. Hoppas du gillar dem mormor när du ser detta =)

image173

De var allt för denna gången, nu måste jag skynda till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0