Nytt utseende....

ja, vad gör man inte en kväll när det regnar, jo pimpar bloggen lite =) var så grått o dystert förut, så nu är det lite mer färg! Perfekt med scrapbbok factory programmet, där kan man hitta många roliga bakgrunder att använda, bara man letar lite!

Har ju blivit utmanad oxå av http://mahlin78.blogg.se/ ..... såå här kommer mina svar! Har nog sett den här i var blogg snart så jag lämnar det fritt till dig som inte haft den att bli utmanad! =)

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:

1. Sova länge och fira att semestern är här =)
2. Göra klart 2 beställningskort
3. Ut o springa (iallafall innan helgen är slut) =)
4. Plocka bort mördarsniglar och rensa i sålådan
5. Kanske kanske party med girlsen =)


Vad gjorde du för tio år sedan?
1998.... Hade mitt sista sköna sommarlov hemma i Västervik


Ställen jag bott på:
Västervik,Oslo, Växjö campus x 3, Sandgärdsgatan, Furutåvägen och slutligen på Hovshaga! 6 flyttar i Växjö är inte dåligt som min mamma brukar säga!


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Göra mig skuldfri till CSN
2. Dela med mig till familjen
3. Resa till världens alla hörn
4. Jobba med välgörenhet
5. Bygga en fet villa med sjötomt


Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen

Nu har jag väntat länge nog, länge nog, länge no, nu börjar jag få gråa hår, gråa hår, GRÅA HÅR (Patriks stämma bredvid mig, det är FILMTAJM nu, för länge sen!

Bäst jag pyser!

Ha det gott!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0