Ny header

Ja, som ni ser har jag en ny header på min blogg. Inspirerades av Petra/paradise superfina header på sin blogg. Och eftersom jag haft programmet sen ett tag utan att använda det blev jag sugen på att testa! Och det var ju riktigt kul!  Var nöjd med den när den var klar i scapfactory, o även när jag tittat på den i photoshop, men här blev den ju jättesuddig =( Någon som ser vad som kan ha gått galt?? Den får i allafall vara där den är nu så länge.... Mina nya beställningar har anlänt och nu har jag så många fina papper att jag inte vet vad jag ska välja. I helgen har jag i allafall knåpat ihop ett alla hjärtans dag-kort med de nya papprena. Jag vill så gärna ha de nya clearstampsen från Penny Black med igelkottar och hjärtan, så igår beställde jag dem! I väntan på dem så tog jag en julstämpel och klippte ut enbart igelkotten. Han fick sedan ett litet hjärta i handen. Funkade ju det med!

Ikväll blir det lite knåpande, har två skisser till tävlingar jag tänkte skicka in på.

Ha de gott!

Malin

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0