Tävlingsbidrag

Fastnade för Forma Hantverks korttävling "Härliga färger". Passade mig perfekt ikväll, ville skapa något fritt, inte efter skiss. Eftersom jag inte använt ett enda av mina "Two scoops" papper än så tog jag tilfället i akt, jag tyckte färgen på papprena var finare på bild än i verkligheten, var mycket starkare än jag trott. Men nu har jag i allafall använt lite av dem =) Annars längtar jag nu mest efter mina nya inkido-stämplar från Stämpelstudion, men tar nog minst en vecka till innan de kommer. Den efterlängtade bosskut flourish 0728 är oxå snart på väg, bumblebee har äntligen fått in dem igen! Härligt med nya grejer som rätt som det är bara dimper ner i lådan när man minst anar det =)

Här kommer mina båda bidrag till Formas tävling, jo, man fick göra två bidrag, så varför inte =) Enda kravet var att deras egna stämplar skulle användas, o det har jag ju några stycken, mest textstämplar då de har så fina sådana =)

image111

image112

Vilket gillade DU bäst, lämna gärna en liten kommentar efter dig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0