Massor av nya grejer

Sista veckorna har jag beställt massa grejer, och nu börjar det komma, igår kom det från stämpelstudion inkidos nya stämplar och massa brads och öljetter, massa härliga papper kom från forma hantverk tillsammans med lite nya stämplar. Åhh så roligt att göra kort nu =)

Här kommer lite smakprov på det jag hann göra igår, babyansiktet från forma har blivit en favorit, likaså inkidos textstämpel den blomstertid.

image114

Med en fin stämpel behöver det inte till så mycket mer.... har lagt lite 3 d lack på rosen, men syns knappt här,  men blev väldigt fint. Ångrar mig lite att jag inte beställde samma stämpel fast med texten för att du finns, hade ju passat fint på detta mors dags-kort!

image115

På tagsen tänkte jag skriva barnets vikt & längd alternativt födelsedagen.

image116

Gullefjun är för söt, stämpeln jag stämplat i bakgrunden på det gula fick jag medskickad från Forma hantverk, blev jätteglad =)

Det var allt för nu, dax för jobb =)

Kommentarer
Postat av: Lotta/ FruH

Vilka tjusiga kort! Nyponkortet är så fint, så fint och man längtar efter vår!
Ha det Fint!
Kram,
Lotta/ FruH

2008-02-28 @ 17:24:41
URL: http://lottafruh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0