Inspirationen har infunnit sig!

Inspirationen har infunnit sig igen efter sommaren! Skulle kunna sitta och göra kort hela kvällarna nu, men man måste ju hinna med lite annat oxå =) Har i allafall blivit ett gäng enklare kort gjorda, men ibland är faktiskt "less is more" inte så dumt. Har också upptäckte något nytt, "shakerkort", blev nyfiken så jag var tvungen o fördjupa mig lite i det =) Har lekt lite med lite mindre fönster med lite shake-saker i. Måste inhandla 3D-tejp innan jag gör fler. Och på tal om shopping räknar jag nu ner dagarna till Landstoken öppnar upp butiken, ska bli såå kul med en riktig scrapbutik att gå och kika i! Var inne på Panduro i helgen och de hade packat upp massa nytt, bland annat riktigt fina clearstamps som jag måste kika närmre på. De har även fått in min favoritstruktur på cardstock istället för den lite randiga, kanon! De hade även fått in alfabet, tror även att jag skymtade en stansmaskin, inte för att jag tänkte överge min groda då =)

Inom kort är min nya bloggdesign här, jag har kikat på den idag, och är mycket nöjd! =)









Shakerkorten får ni vänta på tills i morgon, det blir ju mörkt så fort ute nu! Såg även en smart lösning på bordsplaceringskort på DUKA Home i helgen, tipset delar jag med mig av i morgon!

Nu är det Lejla bakar på TV........ jag blev så här glad i helgen när jag fick hennes nya bok!



Trevlig kväll

/M

Kommentarer
Postat av: Penni

Jättesnygga kort! Åh nu blev jag intresserad av leilas baka bok jag också.. får nog önska mig den i julklapp ;)



ha en skön söndag!

2008-08-24 @ 13:48:51
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0