Födelsedag!

Ja tänk, idag har jag födelsedag =) och eftersom jag inte har några kort o visa får det bli en bild på tårtan! Den har lite scrapinspiration den med, jag hade stansat ut bokstäver och lagt på tårtan, men det syndes inte så bra som jag hade trott efter den hade pudrats, jag får vara glad att vi hitta alla bokstäver istället! =)

Jag kan också avslöja att det kommer bli ny design här inne på bloggen inom kort! Jag väntar spänt, har hittat en jätteduktig tjej som hjälper mig. Igår regnade det från morgon till kväll, så det blev hela 11 kort gjorda, men när jag var klar var det alldeles för mörkt för att fota! Kommer inom kort!

Till dess, ha det gott!

/M


Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

-nejdå:) skickade ett mejl till dig! så får du kolla :)

2008-08-20 @ 16:19:22
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0