Skäms på mig....

Ja det tycker jag att jag borde.... ser att besöksräknaren tickar på och jag uteblir med ett nytt inlägg hur länge som helst.... Jag tror jag är en"periodare" vad gäller kortmakeri, ena studen helt manisk och andra stunden helt off. En sån period har jag haft nu, inte gjort många kort, bara några beställningar. Hoppas jag kan vända trenden nu i helgen när det vankas scrapträff i Rottne. Hoppas att få lite gjort då! Ska bli kul i allafall!

Här kommer några kort jag knåpat ihop under tiden.....

image138

image139

image140

tack o hej för mig =)

Malin

Kommentarer
Postat av: Susanne lagesson

Jag vill bara tacka för det jättefina kortet till Hannes konfirmation.

2008-04-15 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0