Lycka är ett rosa kort....

ibland önskar jag att jag alltid fick göra kort i rosa..... =)  Här kommer ett dopkort på beställning, har fastnat för kort som öppnas på mitten och qk rev blomdiesen i mitten, tycker det blir fint när man öppnar det.... papprena på detta kort är från basic grey, "sugared" gillar dem jättemycket, ska köpa fleeer..... men först ska jag spana in landstokens papper i helgen, ska bli så kul med träff! Ska bara fundera ut på lite man ska få gjort så man inte behöver ta med alla grejer....

image143

I helgen tänkte jag försöka mig på att scrappa ett par LO.... får se hur det går =) e ju mest inne på kort
Tänkte i allafall använda lite kort på vårtecken o min lilla trädgård. Vill fånga minnen från när vi fixa till det lilla växthuset, satte upp spaljén o lite annat fix.... Lovar att visa LO:erna här sen, oavsett hur de blir =)

Här kommer en härlig vårbild på penseér i olika färger i min nyinköpta kruka med belysning.


image141

Godkväll o hej från mej


Kommentarer
Postat av: Anna Ling

Hej! Vad kul att du var inne på min blogg, även om jag skäms lite för att jag inte uppdaterat på hur länge som helst... Men nu är det det! Vad fina kort du gör! Jag älskar ROSA! (jag har 2 pojkar, så det blir inte så mycket scrappat i rosa...)

Ha det bra, tack för sällskapet. Jag återvänder hit... :-)

/Anna

2008-04-21 @ 20:43:43
URL: http://alsjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0