Bubbekort

252331-27

Fick ett uppdrag av en kompis att göra ett kort till en 2-årig liten tjej. Hon gillade Barbapappa fick jag veta. Och vad kunde då passa bättre än min lilla mini-bubbe (http://www.landstoken.se/) jag handla i helgen på scrapträffen i Risinge Växjö. Den är ju nästan lika rund som Barbapappa i allafall. När jag sedan stressade till Panduro för att köpa papper i måndags hitta jag en gullig giraff på Tiimari. Jättekul att de fått in fler stämplar hos sig (minns nu inte var de kommer ifrån bara)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefint, du är grym Malin !!! Vad skulle man göra utan dig. hmm, köpa trista kort i affären. Ha en grymt bra helg. kram kram

2007-10-12 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0