Ett kort till mor... igen!

Det blir många morsdagskort nu, och konfirmation och student stundar snart! Och varför inte ett kort där man bara önskar "Trevlig sommar", kort är kul att få även om man inte fyller år eller liknande. Framöver kommer det dock säkert inte bli så många kort gjorda, Vi kommer flytta med ganska kort varsel, när jag väl är installerad i rummet där jag tänkte ha mina scrap-grejer hoppas jag att kreativiteten kommer flöda! Idag fick jag äntligen min leverans från scraphuset innehållande min quickutz-tång och nya diez! Så nu måste jag prova den innan det är läggdags! 

Igår provade jag krympplast för första gången, men jag tror jag får öval lite till innan det blir bra, det var svårt att få den platt! =) Men övning ger färdighet sägs det ju.....

Ha de gott så länge!

image10

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vilka fina kort du gör... lycka till med din nya lilla tång..

2007-05-25 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0