Vitt vitt och åter vitt

Ja tänk att vitt kan vara så fint.... Denna brödboxen tänkte jag inhandla idag på Bohaget i Västervik, älskar den affären! På tal om vitt har vi också varit i min systers nybyggda hus och kollat in hur långt de har kommit. De sliter hårt för att kunna flytta in innan oss =)

Så här såg det ut när vi igår rollade tätskikt i ett av badrummen. Jag passade även på att ta lite fler bilder på huset inifrån, vitt och jättesnyggt blir det!




Bild lånad från Strandviksvillan

 

 

De här snygga handtagen har de valt till sitt kök, och vi har valt likadana....snygga är bara förnamnet!



Kommentarer
Postat av: A-C

Ooops! Fick jag vara med på ett hörn? Kul!!

Ska kolla runt lite mer här :)

A-C

2009-01-10 @ 08:54:36
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0