Tankar, planer & drömmar....

Just nu surrar det så mycket olika planer & drömmar i huvudet! På bara en timmes bloggrunda hittar man ju massa saker man vill ha! Nu är i allafall tapeterna beställda! Tur att de hinner komma över natten, målaren måste ha dem på måndag!

Motivet "Keep calm and carry on" cirkulerar på kort & tavlor lite här & var. Och jag tilhör nog dem som också blivit fäst vid texten & motivet. Funderar på att beställa en plansch och rama in i sovrummet, frågan är bara vilken färg....


Petrified in pink  säljer dem i massa olika färger, nästan för många att välja mellan =)


På byggfronten finns det många idéer, dock ingen plats att snickra på, ute kan man ju inte vara så här års! Jag tror i allafall att jag ska försöka göra mig en egen "contactboxen". Riktigt smart uppfinning tycker jag, mobilladdaren är alltid på vift när jag behöver den!

Contactskåpet, Contactboxen

Jag gillar även dessa hyllor från Maze international




Det jag klurar är hur man ska få ihop delarna så det blir stadigt, helst vill man inte ha synliga skruvar på den. Får sova på saken =) Nu inväntar jag att telefonen ska ringa, syster yster är på formexmässan och jag är så nyfiken på allt fint hon säkert sett!

BIlder lånade från ovan länkade företag

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Liw

hej! kul med nya besökare =)



ska maila dig bilden nu :)

2009-01-18 @ 21:43:36
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0