Massa nya grejer!

Ja, så blev det då lördag och Helena Landstoken öppnade sin nya butik! Oj så mycket fint! jag handlade en rejäl hög med papper, flera av BG:s nya serie Eva, som går i lila. Flera meter punchinella i olika färger, och så unnade jag mig gel-a-tins stämplar Big & Wild things, de har jag använt på kortet nedan. Jag hitta också cuttlebug bårders, en av dem finns på kortet. I morgon sak jag hämta en stämpel som jag hitta men som var slut, två små tomtar med stora luvor som går ihop i ett hjärta upptill, tänkte att den ska få pryda många pop-up-julkort! Så härligt att ha en riktig scrapbutik här i stan. Önskar Helena & Micke lycka till och hoppas att den går att driva! Nu finns det bara en sak jag skulle vilja ha just nu, whale of a punch, retroflower i alla tre storlekarna, men de får nog vänta lite! 

Idag har jag ringt landet runt på jakt efter vita mattallrikar ifrån Jelly Bean, de ska tydligen utgå och jag måste ha två till! Konstigt att man bara plockar bort sådär utan förvarning....men nu har jag i allafall hittat två stycken i Ängelholm, men är det värt att köra 17 mil x 2 för dem....det är vad jag ska grunna på ikväll framför tv:n.

Ha en trevlig kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som trevlig shopping! Vad kul med en riktig scrapbutik i Växjö! Fast det kan bli farligt för ekonomin... ;)



Angående tallrikarna... jobbigt om man tappar den i marken när man packar ur dem från bilen! ;)



2008-09-02 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0