Påsk på jobbet och Grattiskort

Igårkväll, eller typ i natt gjorde jag klart ett födelsedagskort till beställning, idén på kortet fick jag från http://format.blogg.se tyckte det var kul med en annorlunda vikning. Blomstämpeln är ny för helgen, inhandla den från stämpelstudion på mässan i Sävsjö. Fanns så mycket fint där! Har snöat in på inkido-stämplar nu, tittar man ut genom fönstret har man snöat in här snart också! Jag som vill ha 10 grader och sol til påsk, hallå!

image127

Nu till påsk är det ju alltid trevligt att bjuda på en godisbit eller två till alla kunder, därför har jag gjort ett litet kort med önskan om glad påsk från oss på dhl till alla kunder som hälsar på oss i receptionen nu i veckan, får se till att fylla den med godis idag! Korgen har jag hittat på Tiimari.

image126

Ha en trevlig dag!

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0