Cybercrop på Scrappiz

Under påskhelgen har det varit crop på scrappiz, hade inte räknat med att hinna med något bidrag, då vi varit iväg hela helgen. Men när man vakna upp i måndags morse med massa snö utanför var valet enkelt att stanna inomhus och pyssla lite! Inte supernöjd med bidragen, då jag stressa lite för mycket och fick fota när det fina dagsljuset var borta för dagen....

Först ut mitt bidrag till Kort/scrap - svart-vitt, använde mitt svarta & vita favoritpapper såklart =)

image133

Sen passade jag på att scrappa en av de pappersblomkrukor jag köpte i Sävsjö på mässan, det satt två män och såg ut att ha lite tråkigt i sin monter så jag kunde inte låta bli att handla nåt av dem. Fick lite papper och dekorationer på sig...

image134

& baksidan....

image135

Och till sista gjorde jag ett bidrag till Kort - skiss, från cards of maria. Blev ett kort med en igelkott på och papper i härliga färger.

image136


Det var allt för helgen, hoppas ni haft en härlig påsk, trots busvädret som varit, nu ser jag fram emot helgen som kommer ,de har lovat fint väder då =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0