Flaskkort

Ja så var det snart midsommar med allt vad det innebär! Själv bär det av till sommarstugan med familjen, bla för att fira mammas födelsedag oxå! Självklart har jag gjort ett kort till henne, jag hitta en mall på ett fint flaskkort hos stämpelgården som jag var sugen på att testa. Var kul att göra som en omväxling. Jag passade även på att göra en till vinst att skänka till lotteriet på midsommarafton, flädersaft med ett flaskkort och en liten chokladbit i ett somrigt kort. Om ni undrar över textens parentes så är det så att sommarstugeområdet heter Lugnet, man får ju vara lite vitsig ibland =)

Nu är det bäst att följa fotbollen igen, 1-0 till Ryssland just nu, =(

Ha en trevlig midsommar på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0