Sommarkort

Ikväll har jag gjort ett kort som inte hade något ändamål alls, ingen beställning, ingen som fyller år, o det var såå kul att bara få göra precis som man vill, resultatet blev så här. Texten är små clearstamps från hero arts (?), hitta jag i göteborg och tyckte de var så söta! Stämpel är Lily & Milo från Rachel anne miller. Idag fick jag också mitt nya alfabet, jag har premiärhandlat på Ebay!!! Var ju hur kul o enkelt som helst ju! 337 kr inkl frakt för ett cuttlebug olivia alfabet, halva priset mot här ju!



I helgen bär det av hem till Västervik och visfestival, för er som har vägarna förbi västervik kan jag tipsa om en scrapbutik ute vid hamnen, ostkustgrossisten, jättemycket grejer och billiga papper! Tyvärr bara öppet på vardagar.

Trevlig helg!

M




Kommentarer
Postat av: monica

visst är de söta stämplarna!!! kanonfint kort!

Tyvärr vet jag inte varifrån fjärilen på mitt kort kommer ifrån, fick några sådana i någon swapp när jag var ny i scrapträsket =)



Ha det gott!

2008-07-10 @ 07:38:02
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Mahlin78

Hej hej! Har utmanat dig! :-) Kolla in i min blogg för info! Kram, Mahlin.

2008-07-14 @ 09:11:01
URL: http://mahlin78.blogg
Postat av: JezzzA

Vilket fint kort !!

2008-07-15 @ 22:18:58
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vad glad jag blev när du skrivit om "mig" (ostkustgrossiten) Jag bor i stan så ring en signal om ni har vägarna förbi så kan jag komma å öppna butiken (om jag är hemma alltså ;)



Må så gott

Kram Hanna

2008-07-23 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0