Snart semester!

Ja, nu är det bara en dag kvar till semesterdax! Underbart ska det bli! Och solen kommer på måndag sägs det, kanon! Ikväll har jag att bjuda på ett beställningskort där jag provat mitt nya qk alfabet Journal, beställt på ebay för dryga 300 spänn!! Kanonbilligt! Egentligen är det nog lite för stort för kort, men till korta namn funkar det. Skulle gärna vilja ha ett Abigail grand, tycker det är ett av de finaste! Det är mycket man vill ha här i världen, kanon blir det i allafall när Helena flyttar Landstoken in till stan, närmare bestämt 100 m från jobbet, kommer bli farligt för min plånbok! Har jag tur hinner jag klämma in en snabbvisit på öppningsdagen, vi ska ju på bröllop samma dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0