Två nya kort

Min trognaste kund Helena har beställt två kort, ett examenskort och ett födelsedagskort. Det ena blev golfinspirerat, tycker det är svårt att göra manliga kort, men det är lättare när man har något tema att utgå från. Det blårandiga pappret dök upp alldeles lägligt i brevlådan från Forma Hantverk. Flera andra papper kom också som jag längtar efter att få göra kort på! Går nu och väntar på att beställningen från Scrapaddicted ska dyka upp.... Jag vill ju börja göra alla hjärtansdag-kort snart ju!



image89



image90

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejsan!
Vilka fantastiskt vackra kort du har gjort. Jag förstår mycket väl att du har en trogen kund. Du kommer säkert att få fler :))
Ha det så bra och hoppas vi ses på Växjöträffen då!
Ingela

2008-01-17 @ 18:27:26
URL: http://www.nogg/ingelapling
Postat av: Gunilla

Tack för det fantastiskt fina examenskortet! Det var så roligt att få ett handgjort kort! Jag ska komma ihåg det när jag har anledning att skicka kort nästa gång...

2008-01-27 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0