Tillbaka!

Så var jag tillbaka här igen med lite ny enkel design! Jag blev trött på den egengjorda bannern till slut. Det var ett tag sedan jag skrev här, det blev lite mycket ett tag, julmarknad, begravning, Egypten och sen inte minst jul och nyår! Några kort har det knåpats ihop men tid att ta fram scannern innan de skulle skickas/levereras till beställaren hanns inte med.

Julen bjöd på en Silent setter, jättefina papper från Melissa Frances och en liten behändig fotoskrivare, inte för att jag scrappar LO:s så ofta, men väldigt kul att ha en! Framkallar kort i butik gör man ju inte alltför ofta!  Jag går även och funderar på att utöka med ytterligare ett alfabet till CB, men kan inte bestämma mig vilket...Red tag sale är favoriten idag, i morgon säkert något annat! Jag har även hittat roliga kort/kuvert på Hobbyhärvan i Västervik. Kortet som är enkelt mäter 15*15 och har flikar som man viker in och fäster med en fin etikett, blir likt ett kuvert när man vikt det. Håller på och knåpar på ett som kommer här inom kort.
 
Tills dess..... GOD FORTSÄTTNING på er som kikar in här. Lämna gärna ett avtryck efter dig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0