Tävling Kortmakaren

Kortmakaren utlyste tävling, o såklart vill jag vara med, temat var vårfärger i limegrönt, turkost och cerise. Det var kul, brukar annars mest arbeta med lite ljusare färger. Hade ett papper från Heidi grace som jag tyckte passa och eftersom stämpeln man använde skulle finnas i deras sortiment hade jag att välja på penny black och.... hmm, penny black, så valet blev enkelt! =)

Här ser ni mitt bidrag, och ja, jag blev rätt nöjd med det faktiskt! Fick användning för mina små brilliancedynor också, de gör att kortet skimrar lite, vilket syns dåligt i scannern i för sig.

image102

Kommentarer
Postat av: maiju

This is very beautiful card. I love this cards colours.

2008-01-28 @ 21:39:59
URL: http://maiju.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0