Trädgårdsstämplar

Hittade jättesöta stämplar med trädgårdsmotiv på panduro i helgen, som jag bara var tvungen att köpa! Ett helt ark omonterade för 119 kr, det var billigt! Stämplarna funka också jättebra! Införskaffade mig oxå ett magnetalfabet från Making memories, vet inte om det är bra, men d funka fint det lilla jag testat! Bra att ha när man vill skriva nåt som man inte råkar ha som stämpel!

Nedan ser ni två stycken "trädgårdskort", hinken med rosor i blev en favorit! Idén med fönster på korten har jag liftat från VeronikaP, hon hade gjort jättesöta kort med nallar på i sin blogg!

Sist ett beställningskort till alla hjärtans dag, som inte skulle vara i rött eller rosa. Så det fick bli i brunt & koppar, ja o lite ljust ljust rosa blev det i för sig på papperet. Gillar de nya cuttlebughjärtana jag hitta i helgen, trots överpriset jag fick betala i stan! Såg att det även finns storlekarna större *vill ha*.

Hoppas ni haft en trevlig helg, själv har jag hunnit med massor, några kort, sytt trädgårdskuddar, restaurangbesök & avslutningsvis grillning på hissö & melodifestivalen inte att förglömma, men den har jag redan förträngt! *I love Europe =/*


image104


image105

image106

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Vad kul att du liftat mina kort!! *glad och några cm längre*
Dina kort är jättefina!! Börjar längta till vår och sommar när jag ser dem!

2008-02-10 @ 23:08:52
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0