Sista rycket....

...innan jul gjordes i helgen! Nu har jag till och med fått klart mina egna julkort, postade oxå! I lördags var jag på liten träff hos Ingela på Teleborg. Jag hade kanontrevligt, och hoppas det blir fler gånger! Jag fick också ganska mycket gjort, tro det eller ej!

Bland annat gjorde jag mig en bok för alla julbaksrecept. De där man bara använder en gång om året och som alltid lyckas komma bort mellan gångerna. Stommen är från Panduro, ser ut som en pekbok för barn! Boken är inte fylld än, men den ska bli så småningom, så här ser den ut nu....






Några julkort blev det också....





Och några Grattiskort, men visar bara ett här just nu =)



I måndags hade vi ordnat lite julbort på jobbet, till julklapp hade jag med mig denna toffifee och blomman.





Trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mycket fint du har gjort! Lyllos den som fick din julklapp! :)

2008-12-20 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0