Mer jul, jag vill ha mer jul!

Eller kanske inte? Julkort börjar jag bli lite trött på nu, men måste ju knåpa ihop mina egna i allafall! Förhoppningsvis får jag lite gjort när det blir iväg på lite scrapträff i helgen hos Ingela! Ska bli supertrevligt!

Papp & Scrap har en tävling just nu där man ska altra sitt julgodis, jag tänkte därför passa på att skicka in denna asken med chokladkringlor jag gjort.





Lite kort och en chokladask till har det knåpats ihop i veckan.....







Första gången jag använder stämpeln "Får ej öppnas...." från Forma Hantverk. Men jag ska sätta några såna på julklapparna i allafall =) För de får ju inte öppnas förrän den 24:e....

Kvällarna går så fort så fort, hur ska man hinna allt man vill göra!

Trevlig kväll och helg på er!


Kommentarer
Postat av: NetteR

Wow vilken vacker ask och jättefina julkort!

2008-12-13 @ 03:41:38
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: ingela.O(twister)

vad mycket fint du har här på din sida. visst fick vi en hel del gjort på söndagen oxå.. uppdaterar min blogg så fort jag fått in bilderna i datorn hehe...hoppas vi ses till nästa träff igen.. ha en riktig god jul...

2008-12-17 @ 08:05:34
URL: http://ingelasscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0