God fortsättning!

Hoppas ni haft en riktigt GOD JUL allihop! Själv har jag det kanon i Lammhult. Vi har äit gott, tagit härliga promenader i den lilla snön som kom, sett på film, spelat spel, ja bara kopplat av och haft det lugnt & skönt. I morgon bär det av till Jönköping och A6 för att (förhoppningsvis) fynda tvättmaskin & torktumlare till huset, jag vägrar dock att hänga på låset vid 8 utan hoppas att det finns kvar lite vid 10 - tiden =)

Just nu finns bara huset i mina tankar! Jag kan ägna timtals åt alla duktiga inredningsbloggare som finns här i cyberspace! Jag hittar smarta saker hela tiden som jag bara måste ha =) Senast var denna.... en pluring, att fästa disktrasan i, hur smart som helst! Finns bla här.

Pluring



























På altandörren som går från tvättstugan skulle det passa med strössel designs insynsskydd pelargon, finns på bla här

Fönstermönster pelargon

Till ljusinsläppet bredvid ytterdörren skulle jag kunna tänka mig detta insynsskyddet till höger längst upp, stilrent och snyggt....

102134-502

Bild lånad från www.fixaodona.blogg.se

Appropå allt man vill ha så kom Tomten med några saker som står högt på önskelistan, en Electrolux ergorapido handdammsugare i piano black. Kommer bli så snygg i hallen! Till den framtida trädgården fick vi en regnmätare från EvaSolo, kommer bli såå snyggt i trädgården!

Nu förlorade jag nyss i kinaschack, dax för en revansch!

Godnatt och en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0