Ny bloggdesign!

Ja, som ni ser har det förändrats lite här inne, ett rejält ansiktslyft! Susanne har gjort den åt mig. Lite kort har det också blivit, bla 10x15 kort med ett litet shakerfönster. Ett med snöbollar och ett med blommor, provade också att göra ett enkelt popup-kort, verkade ju inte så svårt efter att ha kollat här.

Börjar dyka upp massa nytt som man vill ha, har läst att BIA kommer i rosa i höst, måste man ju nästan ha bara för färgen =) Min lilla väska jag har på skrivbordet en blå You do börjar bli för rörig, vill ha en med mera fack och lite större. Vill helst ha en i svart, men det verkar vara svårt att hitta....tills jag googlade fram denna


Tote-ally cool tote Black/pinstripe (bild lånad från www.toteallycooltotes.com)

Verkar dock vara svårt att hitta någon som har den i Sverige, annars får det bli någon annan färg!

Här kommer några av helgens kort, lite blandad kompott. GIllar mina nya textstämplar, kommer från Easer. De kommer användas flitigt framöver =)

Kort med små shaker-fönster





Första pop-up-kortet, var ju inte så svårt trots allt! =)



Kort till Susanne som gjort min nya bloggdesign



Och till slut mitt tips från DUKA Home som jag utlovade sist, enkla bordsplaceringskort, behövs bara papper och en liten punch av någon form, här använde jag ett hjärta, var lagom stort för glaset. Skär små kort i vanlig storlek, använd sedan punchen var du vill och klipp ett jack från kanten och in, stämpla och dekorera, vips så är det klart, häng runt vinglaset!



Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättesnygg bloggdesign!!! Och kul att "mitt" kort finns med i headern! :D



Vilket läckert pop-up kort! Har du någon beskrivning?



Nu har även jag provat att göra ett sånt där kort som jag fick av Helena som du gjort.. "kuvert-stuket" och det var ju jättekul! :)







2008-08-27 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0