Godmorgon

Sitter o fundear på o anlita någon för att få till en snygg bloggdesign jag trivs med, har googlat runt lite och ser att det finns hur många duktiga tjejer som helst som gör riktigt snygga designer, I,m impressed! Ska nog kontakta någon av dem!

Annar så springer tiden iväg tycker jag, snart har man jobbat en hel vecka sen man hade semester! Den här veckan är en riktig kortvecka, många beställningar som ska göras plus att jag håller på med tackkort till min vän Annas dotters dop. Kul att sitta inne o pyssla på kvällarna, vädret e ju ändå skit =)

Här kommer några av veckans kort

Först ut är ett kort med en vikning jag inte testat förut, blev inspirerad av Muhren att testa denna vikning. Jag gillade den, men det gick åt mycket papper plus att kortet blev väldigt tungt om man ska skicka det.



Sen ytterligare ett bröllopskort på beställning, testade embossingdiesen med hjärtan för första gången, och den kommer användas igen det kan jag lova! Har förresten sett på Engströms att det har kommit några nya embossingdies som är fina *vill ha*



Nu blir det o pinna iväg till jobbet, tyvärr måste man ju jobba oxå =)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Micsan

Gud vad söta kort!

2008-08-14 @ 07:15:34
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: JezzzA

Tack för du tittade in i min blogg . Har nog aldrig varit inne i din förut.Roligt när man kommer in i nya bloggar .. VILKA super fina kort du gör!

2008-08-14 @ 10:40:27
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Sara

Hej!



Vilket fint kort jag fick, som du gjort till Helena! Verkligen läcker vikning!!!! och så snygga papper! :)



Kram Sara

2008-08-15 @ 20:09:22
Postat av: monica

SNYGGT!!! Kul att testa nya vikningar på kort! Gillade verkligen bröllopskortet oxå - mycket snygga färger =)

2008-08-17 @ 09:03:11
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Helena landstoken

Inte visste jag att du hade en blogg!!! Vad underbara kort du gör o flaskkort mm

Hoppas du hälsar på i affären en lunch eller så :)

//helena

2008-08-17 @ 21:04:01
URL: http://www.landstoken.se/shop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0