Ett till pop up!

Ja, det var ju så kul att göra dessa popup-kort att det blev ett till igår = ) Och det kommer nog bli fler, tänker mig pop up-kort till jul i 10x15 storlek med en tomte ståendes och sen bara GOD JUL på ryggen, kan bli enkelt o fint, bara det kan komma lite julpapper snart =) idéerna är många nu!

Nu ska jag ägna mig åt att ändra min klänning till på lördag, börja bli hög tid!

Sara, tack för kommentaren, den bästa instruktionen på pop up-kort jag hittat är den här!  (klicka på här, förstår inte varför det inte syns att det är en länk, den är ju understruken när jag gör inlägget)




Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad läckert!



Tack för länken, ska skriva ut och prova att göra ett sådant! Tycker det blir allt roligare att prova "nya" grejer, blandat med de vanliga korten man gör. Provade att göra ett vattenfallskort häromdagen. Det var roligt, men jag tror att "övning ger färdighet" gäller just i detta fall! ;)



Börjar bli beroende av din blogg - du gör så mycket fint!!!







2008-08-27 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0