Chipboards i cuttlebugen

Jag har testat en ny grej, så här ett år efter att jag köpt cuttlebug =), att göra chipboards i den. Blev ju hur bra som helst och var hur lätt som helst! Jag drar mig alltid för att köpa chipboardsalfabet då det alltid fattas någon bokstav för mig och så har jag halva arket kvar med bokstäver jag inte använder, nej detta var ju suveränt! Jag gjorde så enkelt att jag satte ihop 3 cardstock, tyckte jag blev lagom tjocka! Chipboards har jag använt till detta kortet som ska ges bort ikväll till Minna som fyller 30!  Kortet är liftat från SasSa på Scrappiz, ett underbart kort som hon gjort!



Det är många bröllop nu, inte bara idag 080808, jag har en del beställningar, här kommer två stycken klara.





Slutligen ett enkelt flaskkort som alltid är bra att ha hemma!



Nu ska jag njuta av Karls Oskar-dagarna, 30- års fest och grillparty här i morgon! Och tro det eller ej, det ska nog inte bli regn trots allt! =)

/M

Kommentarer
Postat av: SasSa

Tog lite tid att hitta bloggen din men till slut så... Kul att du gillade mitt kort. Underbar tolkning! Gillar det gröna och vita ihop, läckert.

Ha de gött!

Kram SasSa

2008-08-10 @ 13:35:25
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: Petraso

Ps fyndade de papperna i bloggen men ville inte skriva det för jag vet en liten tjej som läser där...vill ju inte avslöja presenten.....



Testat limmet? gör bra till band också!!

2008-08-12 @ 18:30:20
Postat av: Anonym

Oj vilka fantastiskt fina kort d har gjort! Gillar de verkligen!!

2010-10-11 @ 23:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0