Det var längesen...

det hände något här inne nu.... Nu är i allafall flytten klar och jag har spridit mina scrap-grejer överallt i det tredje rummet! Några kort har det också tillverkats på sista tiden, många grattis-kort, men även dop, konfirmation och bebis-kort. På semestern var vi i Göteborg och tyckte att det passade alldeles utmärkt med ett besök på Forma Hantverk i Borås på ditvägen. Ohh så mycket fint det fanns, kunde ha köpt hela affären. Favoriter bland det jag köpte blev akvarellpennorna (verkar mycket lättare än distresser) och stämpeln "sparkdräkt". Genomskinligt klart embossingpulver blev också en favorit! Nu ser man fram emot hösten då man kan vara inne med gott samvete på kvällarna, (visserligen kan man vara det redan nu, för regnet öser ner och det är mörkt och grått ute) Kanske blir man mer lockad av att göra kort i lite andra färger än i pastellfärger då också.... nu har jag fastnat helt i somriga härliga ljusa färger!


Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa

Hejsan
Det var kul att se lite nya kort.
Hoppas att det blir flera när höstmörkret kommer.

2007-07-26 @ 21:52:06
Postat av: Syster

ÅÅÅ.. lite uppdateringar... många fina kort...

2007-07-29 @ 00:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0