Kuddfodral

När jag är på IKEA brukar jag alltid passa på att botanisera bland deras tyger, jag tycker att de alltid lyckas ta fram coola mönster och fina färger på tyger! I somras blev jag helt kär i röd panelmetervara med stora blommor i vitt på, de fick bli gardiner i köket och jag köpte massa röda detaljer till köket, efter några veckor kunde jag dock inget annat än spy på de gardinerna, trivdes aldrig med dem, jag får nog hålla mig till rött vid jul hädanefter.....

IKEA Stockholm blad kommer jag nog aldrig (hoppas jag) spy på. Gillade tyget från första sekund och funderar på att sy hissgardin till köksfönstret av det tyget också. Här nere ser ni kuddfodralen jag sytt av detta tyget. Tyget finns i flera härliga färger, kika in "här"  för att se.



Trevlig kväll! Nu blir det att fira med fruktsallad att huset kommer i morgon och att det inte ska regna på hela veckan =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken bra smak du har, just det där tyget har jag sytt köksgardiner av! Gillar det med. Gillar även det vita med svarta blad.



Snygga kuddar! :)



Spännande med huset!!

2009-01-11 @ 22:11:05
Postat av: Ingela

Malin, Malin glöm inte bort att andas också. Jösses, vad du står i. hi, hi men jag förstår att du har hur kul som helst just nu. Även om det är jobbigt. Jag hade sett fram emot att få träffa dig i helgen, men det kan man väl se sig i stjärnorna efter. Men, jag kommer till att höra av mig igen. Va så säker. Hoppas att du får ditt hur i morgon då. Många kramar Ingela

2009-01-12 @ 20:56:15
URL: http://www.nogg.se/ingelapling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0