En liten blomma....

Planterade om lite blommor häromdagen och gjorde ett litet arrangemang i min lilla jättefina prinsesskronkruka! Tycker krukan är jättesöt, först hittade jag en stor kruka med dessa prinsesskronor på Lammhults blomsterhandel som jag bara var tvungen att ha. Sen var jag på Blomsterlandet och hitta denna som såg precis likadan ut fast hög & smalare, kunde inte motstå den heller. Sen var jag på Rusta och skulle köpa färg, då hitta jag samma krukor som var jättesmå, lagom för de allra minsta växtern som finns att köpa, då kunde jag ju inte motstå dem heller...så nu har jag en hel liten serie av dessa krukor, bör jag tillägga att priset bara blev lägre & lägre.....Jag måste se om de har några fler på Rusta, jättesöta som gå-bort-present, med ett litet kort i. Jag har fastnat för att göra små kort i photoshop och hänga fast med en nål.

Denna blomman är dekorerad med böjbart svart strå i båge, hjärtat kommer från Pluto produkter och är köpt på Lagerhaus. Kortet är fäst med en pärlnål.




Nu ska jag måla....ja, efter att ha lagt åtskilliga timmar på att välja rätt vit nyans på huset misstänker jag att de ändå målat med fel...... det är STOR skillnad på NCS 0502-y och NCS S-0502-y........ därför har jag införskaffat mig en provburk med rätt färg och bevisa skillnaden =)



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, du gör så himla mycket fint. Jag fattar inte hur du får till allt. Jag tror jag ska anställa dig som heminredare/designer hos mig. Privat!

Så länge vill jag ge dig en award, för att du är så himla duktig o gullig. Så den finns att hämta på min sida.

Jag hör av mig till nästa träff!

Kram

Ingela

2009-01-13 @ 22:47:51
URL: http://www.nogg.se/ingelapling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0