SOL!

Äntligen är det sol & bad! Såå härligt väder det är, vi njuter av semestern i Västervik med sol & bad, kanot, cykling & härliga kvällar ute & bara strosar!

Några kort hann jag med innan som jag tänkte visa, det ena ett beställningskort till ett bröllop och det andra till min farmor som snart fyller 85!





Nu blir det grillning här, i år har jag hittat min favorit bland färdigmarinerat kött! Scans GRILLA, ett samarbete med kocklandslaget och dess kapten Ulrik Lindelöv. Ädelfilé east, Traktörstek Äpple och Tendersteak barbeque. Jättegoda marinader med Glace som tillbehör färdigt i paketen.

Här ser ni tendersteak nedan, visste ser den god ut! Mina härliga tallrikar passar perfekt till grillat, ikväll med marimekko unikko som tema. Vaxduken är inte Marimekko, utan köpt på ICA Kvantum i Västervik. Tycker den är en snygg kopia i allafall!





Ha de gott i värmen! M

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0