Till en vän!

Idag har jag knåpat ihop ett kort jag tänkte skicka till en vän, som jag inte hörts på länge med! Jag hoppas på att vi kan ses någon gång i vår! För övrigt längtar jag till våren, nu har alla murriga höstpapper och julpapper lagts ned långt ned i byrån. Fram med nya härliga vårfärger, i veckan väntar både beställning från Forma Hantverk och Scrapaddicted. Jag kunde, som säkert så många andra, inte hålla mig ifrån att beställa lite ur Creative café - Lucky. Dock är favoriten just nu Two scoops, underbara papper helt i mina färger. I morgon tar vi vägen runt Landstoken när vi ska till Lammhult, hur ska jag kunna hålla i pengarna! Ser fram emot en vår där både flera födelsedagskort ska göras, men även bebis- och så småningom dopinbjudningar och dopkort på beställning. Spånar redan på hur de ska se ut!

Just nu håller jag oxå på att knåpa på två st minialbum. Beskrivningen hittade jag inne på Magdas scrapbooking. Än har de inget innehåll och rubrik, jag funderar, kanske en liten dassbok med roliga historier =)

God kväll på er allesammans, lämna gärna ett avtryck nu när du väl hittat in hit! =)


image88

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Fina papper du använt på ditt kort!! Jättehärliga färger!! Supersött!! =D
Din vän kommer bli tokglad!! ;)
MÅ gott!
kram Petra

2008-01-14 @ 17:52:54
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0