Kortmakarjunta

I helgen har det hänt mycket på kortfronten! I lördags var det kortmakarjunta hos Landstoken, faktiskt min första lilla träff jag åker på! Det var supertrevligt, ett härligt gäng var där, kul att lära känna nya människor som delar denna hobby! En liten skisstävling hanns också med, och kan ni tänka er, lilla JAG vann! Superroligt, nedan kommer mitt kortbidrag. Pysselrummet har fått en ansiktslyftning de senaste två veckorna, en "pilasterkopia"-hylla för klara kort, blommor och mina nya små burkar för förvaring av brads, öljetter, knappar mm. En bokhylla med 8 fack för  vita pappersboxar är tänkt som förvaring av stämplar, verktyg mm. Jättenöjd med rummet nu, nu är det bara ny färg och fondtapet som ska grejas framöver.

image101

Papper, band och den nya torrembossingplattan finns hos Landstoken! Tack Helena för allt fix i lördags!

Önskar alla en god kväll och en ny härlig (arbets)vecka!

Kommentarer
Postat av: Arne Dahl

Godkväll det var roligt att få se lite nya kort.Det var jättefintmed igelkotten på.Hoppas du har lite roliga kort med dig hem nästa gång. Godnatt vi hörs.

2008-01-27 @ 21:37:45
Postat av: Tisse

Malin!!
Vad fint kortet var, helt rätt att du vann tävlingen;) Kram kram

2008-01-29 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0