Årets första kort!

Har knåpat ihop årets första kort, två beställningskort. Det ena har jag gjort av ett kort med flikar att vika in och stänga kortet, vilket jag nämnde i mitt förra inlägg. Jag satte dock öljetter så man kan knyta igen kortet istället för att sätta en fin etikett där, känns säkrare om man ska skicka kortet. Gillar denna typen av kort så det kommer definitivt bli fler.

Scraprummet har idag även blivit städat och omorganiserat. Gillar inte att ha grejer framme så ytterligare en låda i byrån har fått utrymmas för scrapgrejer. I lådorna har jag plastlådor från ikea, utan lock, det går finfint att komma åt alla grejer, jag är nöjd! Det svåraste är att orka plocka undan på skrivbordet till lådorna =)

Trevlig kväll!

image86


image87

Kommentarer
Postat av: Anna & Oscar

Hejsan!

Nu kommer vi med lite avtryck. Schysst design på sidan och på dina fina kort med öljetter. Hoppas du får ett bra 2008 men det får inte va så kort bara ;)

Kramar från Västervik.

2008-01-06 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0